Hej. Nu har det varit tyst här från mitt håll länge. Det var inte planerat utan bara blev så. Inte för att livet varit utan glädjeämnen och guldkorn - absolut inte! Men det finns ju så mycket jag vill hinna göra och många gånger är det skönare att sitta med ett korsord i skuggan, än med den varm dator.
Nu ska jag kompensera med en "massa" inlägg i efterhand, och så hoppas jag att det inte blir så här långa pauser från bloggen framöver.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar